Spoty reklamowe

Spoty reklamowe Oferta firmy promocyjnej Prosper to spoty reklamowe do wykorzystania w stacjach telewizyjnych oraz w internecie lub także na potrzeby wewnętrzne przedsiębiorstw. W jakich specyfikacjach kręcone są filmy korporacyjne? Produkcja filmowa na potrzeby emisji telewizyjnej oparta jest na wielu formatach, zależnie od wymagań danej stacji TV. Nie wchodząc w szczegóły warto dodać, że są używane dwa standardy jakości przekazu, czyli SD oraz High Definition. Format HD stosuje się w dwóch zasadniczych rozdzielczościach: rozdzielczość 1280x720 i rozdzielczość 1920x1080 przy 25 klatkach na sekundę i progresywnym skanowaniu. Produkcja filmowa do kina oparta jest na standardzie DCI. Specyfikacja ta opisuje precyzyjnie parametry produkowanych filmów. Filmy z przeznaczeniem do emisji w internecie przygotowywane są w rozdzielczości FULL HD, a później konwertowane do różnych formatów zależnie od miejsca umieszczenia filmu w sieci.

Szczegóły strony www.filmica.pl:

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • www.reklamaswietlna-online.pl »

    Produkcja w branży reklama świetlna powinna opierać się na odpowiednim doświadczeniu i pewnej praktyce w branży. My jako firma Rekom jesteśmy tam obecni nieprzerwanie od lat dziewięćdziesiątych zeszłego stulecia. Oferowany przez nas asortyment i nasze kompleksowe usługi składają się głównie z najróżniejszych form przestrzennych są to między innymi reklamy przestrzenne 3D w formie kaonów reklamowych oraz litery blokowe montowane z podświetleniem ledowym lub bez wykorzystania oświetlenia. Zapraszamy na stronę naszej firmy, znajduje się tam kompletna propozycja firmy Rekom.

    Data dodania: 23 04 2010 · szczegóły wpisu »
  • marketing mobilny »

    Mobiserve to firma innowacyjna firma założona w 2010 roku skupiająca się na nowoczesnych formach reklamy. Swoje działania ukierunkowuje na rynek mobilny. Dziś telefon komórkowy jest dla ludzi ważnym i osobistym medium. Mobiserve pomoże Wam to wykorzystać. Mobiserve jest największym w kraju domem mediowym skupiającym się na ofercie rozwiązań skierowanych do użytkowników mobilnego internetu. Z Mobiserve wykorzystasz nowoczesne technologie oraz rozwiązania, dzięki którym skutecznie zrealizujesz swoją kampanię reklamową.

    Data dodania: 16 09 2010 · szczegóły wpisu »
  • MULTI-GRAFIA studio reklamy i grafiki. »

    Oferujemy projekty graficzne i usługi w zakresie reklamy, tworzenia stron internetowych, wizualizacji wnętrz 3D oraz obróbkę zdjęć. Podstawowym zadaniem studia MULTI-GRAFIA jest promocja małych i średnich firm oraz grafika komputerowa. Dziś już trudno sobie wyobrazić firmę bez reklamy, reklamę bez grafiki i zaistnienia w internecie. Trudno sprzedać swój produkt lub usługę, jeśli nie przedstawi się je w sposób atrakcyjny szerokiej rzeszy potencjalnych Klientów. Pragniemy Państwu zaoferować stworzenie profesjonalnego wizerunku połączonego z reklamą. Nasza szeroka oferta adresowana jest również do prywatnych osób, które pragną stworzyć swój własny design jak logo, wizytówka, strona internetowa, prospekt lub oklejenie pojazdu. Możemy zrealizować zamówienie dotyczące także retuszu zdjęć, fotografii reklamowej lub spotu. MULTI-GRAFIA jest gotowa podjąć nawet bardzo nietypowe wyzwanie, gdyż najważniejsze jest dla nas zadowolenie Klienta i jego uznanie.

    Data dodania: 18 09 2010 · szczegóły wpisu »
  • Studio graficzne »

    Agencja Reklamowa Poznań - Fresh Studio. Naszym największym atutem jest zespół kreatywnych ludzi. Systemy identyfikacji wizualnej, kampanie reklamowe, druk, projektowanie stron internetowych. Reklama PoznańAgencja Reklamowa Poznań - Fresh Studio. Naszym największym atutem jest zespół kreatywnych ludzi. Systemy identyfikacji wizualnej, kampanie reklamowe, druk, projektowanie stron internetowych. Reklama Poznań

    Data dodania: 17 12 2010 · szczegóły wpisu »
  • Agencja PR »

    Agencja PR działa na rzecz organizacji poprzez: umacnianie znajomości marki, bieżącą promocję produktów na łamach prasy, wskazywania ewentualnego wykorzystania produktów, wyróżnianie marki na tle konkurencji, wysokiego pozycjonowanie produktów, związanie z marką pozytywnych skojarzeń, utrwalanie wizerunku marki specjalistycznej, ciągłe informowanie o wartości produktów.

    Profesjonalna agencja PR chce przyjęcia celu działania, który można zbadać. Od organizacji zależy czy agencja PR podpisze zobowiązanie uzyskania umówionych efektów współpracy, czy też działania będą miały charakter umowny. Agencja PR w swojej pracy korzysta z takich narzędzi jak: komunikaty prasowe, artykuły tematyczne, spotkania prasowe, eventy, patronaty itp.

    Dla specjalistów od reklamy, public relations już od dawna jest świetnym działaniem wspierającym sprzedaż i podnoszącym wiarygodność produktu. Z czego to wynika? Z jednej strony kreuje możliwość ”niereklamowego” spojrzenia na produkt, a ponadto tworzy w efekcie tego obraz całego przedsiębiorstwa. PR produktu jest bardziej obiektywny niż tradycyjne narzędzia promocji, w dodatku jest formą łączącą w dialogu przedsiębiorstwo z konsumentem.

    Każdy menedżer zgodzi się, że trwające przez lata skupianie się nad jednym tematem lub firmą przynosi brak świeżości w podejściu do tematu oraz określone wyczerpanie nowych idei, dlatego agencję PR warto zaprosić do współpracy również wtedy, gdy firma dawno temu stworzyło wewnętrzny dział public relations. Agencja PR może wesprzeć dział komunikacji na wielu różnych poziomach.

    Data dodania: 10 07 2011 · szczegóły wpisu »